2024
- Kaya, Ş., & Özkoc, A. G. (2024). Turizmde bölgesel kalkınma ve sosyal sermaye ilişkisi. İçinde H. Çalhan (Ed.),Turizm ve Gastronomide Yenilikçi Araştırmalar (ss. 101-127). Bidge Yayınları.
- Kaya Ş., Gökçe, A. (2024). “Stratejik Destinasyon Pazarlaması”, İçinde Aydın Ü., Çelen, O. (Ed), Destinasyon Pazarlaması 81. Baskı, ss. 31-46). Nobel Akademik Yayıncılık.
2023
- Karababa, A., Dijital Çağda Kadın İmgesi, Bölüm adı: (Ailede Kadın ve Stres Kaynakları) (2023)., GÖLPEK KARABABA ASİYE, Nobel, Editör: Büyükbeşe Tuba, Erşahan Burcu, Basım sayısı:1, Sayfa Sayısı 149 -160, ISBN:978-625-427-933-1, (Uluslararası)
2022
- Karababa A., Kadın ve İş Yaşamı (2022), Gölpek Karababa Asiye, Çelik Mazlum, Hiper Yayın, Basım sayısı:1, Sayfa Sayısı 207, ISBN:978-625-8244-34-2, (Uluslararası)